Marketingul online a luat amploare. Cartea „Marketing Online - pe plus sau pe minus?”, lansată la Brașov
Marketingul online a luat o amploare fantastică în ultimii ani, a generat lansarea unor noi locuri de muncă, reorganizarea planurilor de afaceri și a creat noi departamente în companii.

Articol de Mihaela Chirac, 22 Mai 2025, 17:38
A apărut astfel necesitatea de a ști noi informații pentru ca businessurile să supraviețuiască, dar mai ales, să aibă succes.
În acest context, astăzi se lansează la Brașov cartea „Marketing Online - pe plus sau pe minus?”. Evenimentul are loc de la ora 18, la Olimpia - Muzeul Sportului și Turismului Montan.
„Asta e o carte foarte utilă. Pentru cine? Păi dacă n-ai nicio treabă cu marketingul digital, știi așa numai în mare niște chestii, îți e extraordinar de utilă. Pentru că acolo îți explicăm fiecare serviciu în parte, ce face, de ce faci serviciu ăla. Un ajutor pentru oameni să înțeleagă cam cât costă serviciile astea ca să nu mai fie țepuiți. Deci cam asta aș zice. E un ghid util, îndrumar, abecedar. Și cartea asta e o carte corectă. Dacă ești în poziții de conducere și cumva s-a decis la nivel de companie că marketingul e o componentă importantă din activitatea pe care urmează compania să o aibă, ar fi excelent să citești cartea ca să înțelegi ce face marketingul și cum te ajută”, a punctat Cristian China Birta, unul dintre autorii volumului și expert în social media.
Citește și: Expoziție și lansare de carte, la Biblioteca Județeană „George Bariațiu” din Brașov