Radio România primeşte distincţia Superbrands pentru un secol de încredere, jurnalism şi cultură
Radio România a fost recunoscut ca Superbrand în România, consolidându-şi statutul de instituţie de referinţă în peisajul media şi cultural naţional.

Articol de Mihai Cojocaru, 23 Mai 2025, 15:25
Această distincţie atestă rolul esenţial pe care Radio România îl joacă în informarea publicului, promovarea valorilor culturale şi menţinerea unui jurnalism de calitate, adaptat realităţilor digitale.
Un brand cu aproape un secol de tradiţie şi inovaţie
De aproape 100 de ani, Radio România a fost mai mult decât un post de radio. A fost martor şi cronicar al istoriei României, o platformă care a conectat generaţii şi un pilon al identităţii naţionale. Într-un peisaj media aflat într-o continuă schimbare, instituţia a reuşit să îmbine tradiţia cu inovaţia, menţinându-se relevantă pentru un public divers, de la ascultătorii tradiţionali la noile generaţii digitale.
„Distincţia Superbrands este o recunoaştere a misiunii noastre de a fi un serviciu public de încredere, un garant al calităţii jurnalismului şi un promotor al culturii româneşti. Radio România nu înseamnă exclusiv ştiri şi emisiuni, ci se referă la capacitatea acestui brand istoric de a construi un spaţiu în care informaţia corectă, muzica, literatura şi arta românească sunt accesibile tuturor. Această distincţie nu ne aparţine doar nouă, ci tuturor celor care aleg în fiecare zi jurnalismul bine făcut, vocea echilibrată si conţinutul programelor Radio Romania. Le mulţumesc colegilor mei, ce contribuie zi de zi, cu profesionalism si consistenta, la consolidarea valorilor ce definesc radioul public'', a declarat Răzvan Ioan Dincă, Preşedinte-Director General Radio România.
Recunoaşterea unei misiuni publice esenţiale
Într-un studiu realizat de Superbrands România împreună cu Ipsos, peste 1.800 de consumatori români au evaluat brandurile pe criterii precum reputaţie, încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă. Radio România s-a distins prin capacitatea sa de a rămâne relevantă şi credibilă, într-un mediu în care informaţia se consumă rapid şi competiţia este acerbă.
Această recunoaştere vine într-un an de transformare pentru Radio România, care a continuat să îşi extindă prezenţa digitală, să modernizeze infrastructura şi să investească în conţinut original.
Un ecosistem media unic în România
Radio România nu este doar un broadcaster - ci un veritabil ecosistem media, cu multipli piloni strategici:
Informaţie şi jurnalism de calitate - Prin posturile sale naţionale şi regionale, Radio România oferă un mix echilibrat de ştiri, analiză şi dezbateri relevante.
Păstrarea şi promovarea culturii româneşti - De la Orchestrele şi Corurile Radio la Teatrul Naţional Radiofonic şi Editura Casa Radio, instituţia joacă un rol crucial în susţinerea patrimoniului cultural.
Conectarea comunităţilor - Prin Radio România Internaţional, diaspora rămâne conectată la realităţile din ţară, iar prin reţeaua de posturi regionale, fiecare colţ al României îşi găseşte vocea.
Angajament faţă de inovaţie - Adaptarea la noile formate media, extinderea pe platforme digitale şi dezvoltarea de conţinut pentru noile generaţii fac parte din strategia de modernizare a instituţiei.
Radio România: o punte între trecut, prezent şi viitor
Recunoaşterea Superbrands confirmă angajamentul Radio România de a rămâne un lider în domeniul mass-media, păstrându-şi valorile esenţiale şi adaptându-se noilor realităţi ale consumului de conţinut. Cu această distincţie, Radio România îşi reafirmă rolul de pilon al identităţii naţionale, al jurnalismului responsabil şi al excelenţei culturale - acum şi în viitor. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.radioromania.ro
(RADOR RADIO ROMÂNIA - 23 mai)/cbelu/ctuluc
Citește și: Educație prin film, cu sprijinul Brașov Heroes