Cum se validează calitatea de asigurat de sănătate

Articol de Camelia Vlad, 05 Septembrie 2025, 16:51
Brașovenii care au depus la ANAF Declarația Unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate trebuie să trimită documentul însoțit de actul de identitate și la adresa de e-mail a Casei de Asigurări de Sănătate Brașov (ci@casbv.ro), pentru validarea calității de asigurat.
Demersul este necesar în contextul modificărilor legislative care produc efecte de la 1 septembrie 2025.
Directorul CAS Brașov, Ancuța Daisa:
În cazul în care este necesară eliberarea adeverinței de asigurat, vă rugăm să precizați modalitatea de transmitere preferată, prin e-mail sau prin poștă. Această procedură simplifică și accelerează validarea calității de asigurat, fără a mai fi necesară prezența la ghișeu în vederea asigurării continuității în acordarea serviciilor medicale. Totodată, menționăm faptul că, începând cu data de 8 septembrie, programul de lucru cu publicul al compartimentului care gestionează calitatea de asigurat a fost prelungit astfel: de luni până vineri, între orele 8.00-20.00.
CITEȘTE ȘI: 17 ani de SMURD, la Brașov