Serviciul Evidența Persoanelor, suplimentat cu 4 birouri, pentru a face față numărului mare de cereri
Începând din luna septembrie, Serviciul Public Local pentru Evidența Persoanelor va avea 4 patru posturi de lucru în plus la care pot fi depuse documente pentru eliberarea cărilor de identitate.
			23 August 2022, 14:17
Începând din luna septembrie,  Serviciul Public Local pentru Evidența Persoanelor va avea 4 patru  posturi de lucru în plus la care pot fi depuse documente pentru  eliberarea cărilor de identitate.
Noile  posturi sunt în curs de amenajare într-una dintre fostele săli de  așteptare ale serviciului. 
Cu  cele 4 noi birouri, Serviciul va avea 10 puncte de primire a  documentelor de la cetățeni. 
“Dintre  acestea, 3 vor procesa cererile și solicitările înscrise în  format online, iar celelalte 7 vor fi la dispoziția dumneavoastră  pentru depunerea fizică a documentelor și pentru înscrierea cu bon  de ordine, dimineața, la Primăria Brașov, urmând  ca, în a doua parte a toamnei,  odată ce scăpăm de acest aflux, să revenim la formatul  jumătate-jumătate în privința solicitărilor care sunt formulate  online cu cele care sunt în formatul acesta offline”, a spus  primarul municipiului Brașov, Allen Coliban.
  În prezent  sunt preluate maxim 180 de dosare pe zi, dar odată cu extinderea  activității, se estimează că numărul persoanelor deservite  zilnic va crește cu aproximativ 100. 
În  zilele de joi, când programul de lucru este prelungit până la ora  18:00, se preiau în medie 250 de dosare. 
În  luna iulie, aproape 2000 de cereri au fost depuse pentru acte de  identitate expirate, iar peste 570 pentru schimbare de domiciliu. 
În  total, în luna iulie au fost preluate peste 3.600 de dosare în  cadrul serviciului. 
Detaliile  referitoare la actele necesare, taxe sau programări online sunt  disponibile pe portalul brasovcity.ro. 












