Radio România, evidențiat de Comisia Europeană ca lider de încredere în peisajul media românesc
Cu o istorie de aproape 97 de ani, Radio România rămâne un reper în furnizarea de informaţii esențiale, zi de zi, pentru cei 3,4 milioane de ascultători ai posturilor sale.

Articol de Marian Stoica, 09 Iulie 2025, 09:58
Într-un peisaj media în care Comisia Europeană constată lipsa progreselor în consolidarea guvernanței independente, Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) este evidențiată ca reper de profesionalism și credibilitate.
Potrivit Raportului privind statul de drept în România, Radio România își menține poziția de lider național în ceea ce privește audiențele, grație conținutului de știri și analize obiective despre anul politic complicat pe care l-am traversat.
Deși nu s-au înregistrat progrese legislative în ceea ce privește reforma Radiodifuziunii publice, instituția se remarcă prin stabilitate, relevanță și încredere în rândul publicului.
Cu o istorie de aproape 97 de ani, Radio România rămâne un reper în furnizarea de informaţii esențiale, zi de zi, pentru cei 3,4 milioane de ascultători ai posturilor sale.
De-a lungul anilor, Radio România şi-a consolidat poziția de líder în furnizarea de știri obiective și conținut cultural de înaltă calitate.
În ceea ce privește conținutul online, Radio România Actualități este singurul post de radio aflat între sursele de încredere ale internauților, după cum a confirmat cea mai recentă ediție a Digital News Report, publicată recent de Institutul Reuters.
CITEȘTE ȘI: România a făcut primul pas către recâştigarea încrederii investitorilor